Kontakt Kävlinge - vår nya kundtjänst!

Många ärenden kan du hantera dygnet runt via Mina sidor. Det är ett flexibelt och snabbt sätt att kontakta oss när du till exempel ska göra en felanmälan.

Annars kan du alltid få hjälp genom att ringa eller skicka e-post till oss. 

Kontakt Kävlinge - vår nya kundtjänst från den 3 februari - kan ge dig svar på de flesta av dina frågor. I annat fall får du hjälp att komma i kontakt med rätt medarbetare hos oss. 

Telefon

Måndag-torsdag kl 8.00-16.30
Fredagar kl 8.00-15.00

046-28 73 100  Växel
046-28 73 150  Felanmälan

E-post

bostad@kkb.se 

E-post besvaras vardagar under dagtid.

Välkommen!

Medarbetare som pratar i telefon

Kontakt Kävlinge når du via telefon stora delar av dagen.

Vi på KKB har inte längre öppet för besök i kundtjänst. Du får i stället kontakt med den medarbetare hos oss som du vill prata med, och vid behov kommer ni överens om en tid för ett möte.