Ändrade kontaktvägar i samband med vår flytt till Kommunhuset
Från och med den 3 februari 2025 utgår vår administrativa verksamhet från Kommunhuset. I samband med detta kommer vi inte längre att ha öppet för spontana besök på vårt huvudkontor. Om du behöver kontakta oss i något ärende, så finns det flera sätt:
- Mina Sidor – kkb.se
Här gör du enkelt din felanmälan dygnet runt. Ärendet registreras direkt i vårt system – utan mellanhänder – och når fastighetsskötaren på snabbaste sätt. Du får ett kvitto på att vi tagit emot ditt ärende och du kan dessutom följa status på ditt ärende.
- KKB-appen
På KKB-appens Mina sidor kan du lämna felanmälan på precis samma sätt som på hemsidan. Under rubriken Aktuellt på vår hemsida kan du läsa hur du laddar ned appen.
- Kontakt med våra medarbetare
Om du behöver komma i kontakt med någon av våra medarbetare – ring eller skicka e-post till vår Kundservice och beskriv noga vad du behöver hjälp med. Vi kan då skicka ditt ärende vidare till rätt person som kontaktar dig och vid behov kan ni tillsammans bestämma en tid för att träffas.
NYHET - Vi inför öppettider på våra områdeskontor
Från och med januari 2025 kommer områdeskontoren att införa öppettider någon gång i veckan. Då kan du träffa någon av medarbetarna som arbetar i ditt område, för att få hjälp med ärende som inte kan anmälas via Mina Sidor eller KKB-appen. Information om öppettiderna kommer längre fram.